Over CRM online

Relatiemanagement van salesprognose tot klanttevredenheid
Het maken van gegronde beslissingen, opstellen van realistische planningen, en een optimaal contact met uw klanten; het kan alleen als u alle gegevens bij de hand heeft. Met CRM Online houdt u eenvoudig alle gegevens over uw interactie met uw klanten bij in één centraal systeem. Alle informatie over bijvoorbeeld sales, klachten, service of uw marketingactiviteiten is altijd en overal beschikbaar. In een handomdraai maakt u gebruiksklare analyses en stelt u prognoses op. Alle informatie om uw bedrijfsvoering te optimaliseren staat tot uw beschikking in overzichtelijke managementsrapportages.

Inloggen, en meteen aan de slag
CRM Online werkt met Microsoft Dynamics CRM 4.0. De software is intuïtief en de gebruiksinterface is zoals u die van Microsoft-programma’s zoals Outlook gewend bent. U kunt dus direct aan de slag, zonder hoge implementatiekosten of trainingen voor u en uw medewerkers. Bovendien heeft u dankzij het Software As A Service(SAAS)-model de volledige beschikking over de software voor een vast bedrag per jaar. U hoeft dus niet te investeren in het CRM systeem en naar onderhoud heeft u geen omkijken. U hoeft de software zelfs niet eens te installeren! Inloggen in uw beveiligde Customer Relationship Management omgeving kan immers via uw internetverbinding, op elk moment, overal ter wereld.

Professioneel customer relationship management ook voor mkb
Met CRM Online komt een volwaardig professioneel CRM-pakket ook binnen bereik van kleine ondernemers. In het mkb bestaat immers net zo goed behoefte aan adequaat relatiebeheer en een volwaardig CRM pakket. Is CRM Online dan niet geschikt voor grote bedrijven? Zeker wel. Ook zij hebben met CRM Online een kostenbesparend en onderhoudsvrij alternatief voor hun CRM systeem.

Geavanceerde analyse- en prognosemogelijkheden
CRM Online biedt tegelijkertijd wel alle mogelijkheden die u van een professioneel CRM-pakket mag verwachten. En zelfs meer dan dat. U legt er uw volledige relatie met elke klant in vast en alle gegevens kunt u op elk gewenst moment op elke plek in uw organisatie (of waar ook ter wereld) opvragen. Van het eerste contact tot de sales en het after sales-traject. Natuurlijk kunt u de gegevens niet alleen bekijken, maar ook bijvoorbeeld segmenteren, uitsplitsen of gebruik maken van de geavanceerde analyse- en prognosemogelijkheden. Dankzij de integratie met Microsoft Office programma's kunt u de gegevens uit Microsoft Dynamics CRM meteen gebruiken voor bijvoorbeeld e-mailcampagnes of Excel-overzichten. Ook met bijvoorbeeld Exchange, Sharepoint, Navision en Axapta is het CRM systeem eenvoudig te integreren.

Klanttevredenheid zelf in de hand
Klanttevredenheid houdt u met CRM Online helemaal zelf in de hand. Met case- en knowledgebasebeheer staan alle relevante gegevens meteen klaar voor u of uw medewerkers. Ook uw serviceplanning houdt u eenvoudig bij in Microsoft Dynamics. Op basis van klantanalyses werkt u effectief aan een grotere klanttevredenheid en een hogere omzet.

De voordelen van CRM-software As A Service